Ігри

«У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку…»

                                                                                                   В. О. Сухомлинський  
                     В роботі з дітьми можна використовувати 6 методів організації ігрової діяльності, запропоновані С. А. Шмаковим в книзі «Уроки дитячого дозвілля».
1. Метод ігрового тренінгу. До нього відносяться такі ігри, як «Їстівне - неїстівне», «Ниточка - голочка», «Паровоз».
2. Метод театралізування. Він заснований на нескінченній безлічі сюжетів та ролей. Гра «У ведмедя в бору», інсценування казок, розповідей.
3. Метод змагальності. З цим методом пов’язані всі завдання, в яких відбувається розподіл на групи. Гасло цього методу: «Хто вперед?».
4. Метод рівноправного духовного контакту. Він заснований на спільній, рівноправній діяльності дорослих та дітей. Коли в процесі роботи відбувається сумісне придумування чого-небудь (речення, вірша, казки, свята).
5. Метод виховуючих ситуацій, тобто ситуацій організованого успіху, довіри.
6. Метод імпровізації. Він виводить дітей на практичну заповзятливість і базується на синдромі наслідування з внесенням свого творчого початку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий