«У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без
гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку…»
В. О. Сухомлинський
1. Метод
ігрового тренінгу. До нього відносяться такі ігри, як «Їстівне -
неїстівне», «Ниточка - голочка», «Паровоз».
2. Метод театралізування.
Він заснований на нескінченній безлічі сюжетів та ролей. Гра «У ведмедя в
бору», інсценування казок, розповідей.
3. Метод змагальності. З цим методом пов’язані
всі завдання, в яких відбувається розподіл на групи. Гасло цього методу: «Хто вперед?».
4. Метод рівноправного духовного контакту. Він заснований на
спільній, рівноправній діяльності дорослих та дітей. Коли в процесі роботи
відбувається сумісне придумування чого-небудь (речення, вірша, казки, свята).
5. Метод виховуючих ситуацій, тобто ситуацій
організованого успіху, довіри.
6. Метод імпровізації. Він виводить дітей на
практичну заповзятливість і базується на синдромі наслідування з внесенням
свого творчого початку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий