Мета сучасної школи – не просто давати знання, а
формувати особистість, яка вміє і хоче вчитися, займає позицію активного
суб’єкта діяльності. З огляду на це велике значення має формування в учнів
творчого потенціалу, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.
Специфіка сучасної освіти полягає в нових
завданнях, що постають перед школою:
·
гуманізація освіти;
·
особистісно орієнтований підхід;
·
створення умов для вільного і цілеспрямованого
розвитку дитини.
У реалізації цієї системи важлива роль належить групам продовженого дня як
одній із провідних форм організації життєдіяльності молодших школярів.
Початкова освіта – це основа подальшого навчання. Саме в цьому віці діти
дуже сприятливі до всього, що бачать і пізнають. Важливу роль у закріпленні
життєво необхідних навичок у спілкуванні з дітьми, у вмінні працювати і
відпочивати, пізнавати нове відіграє група продовженого дня. У наш час, коли
батьки майже цілими днями перебувають на роботі, діти молодшого шкільного віку
залишаються не лише не доглянутими фізично, але й позбавленими належної допомоги
у навчанні, правильному сприйнятті світу, життєвих ситуацій. Тому вчитель
початкових класів і вихователь групи продовженого дня мають контролювати,
розвивати, спрямовувати й організовувати вільний час дітей, робити їх
відпочинок насиченим. Саме в цей період у дітей формуються досить міцні основи
ставлення до себе і навколишнього світу.
Робота вихователя групи продовженого дня – відповідальна і діяльна.
Незалежно від конкретного змісту і методів занять із дітьми, усі вони
спрямовані на прищеплення кожній дитині любові до пізнання, формування вміння
самостійно мислити і перемагати труднощі, виховання почуття відповідальності,
справедливості, доброти, розуміння прекрасного. Адже важливо надати дітям
можливість відчувати радість свого руху вперед, задоволення від успішно виконаної
роботи, від доброго вчинку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий